ژل لوبریکانت چیست؟

بسیاری از خانم ها از ارضا نشدن حین رابطه زناشویی خود گله دارند، که ممکن است این مسئله باعث مشکلات حادتری نیز بشود. ژل لوبریکانت روان کننده، برای کاهش ناراحتی ها و افزایش لذت جنسی در حین روابط جنسی استفاده می شود.

این محصول بدون آنکه ضرری برای دهانه رحم زن داشته باشد و یا ایجاد حساسیتی برای آقایان کند، تنها واژن را لیز و مرطوب می کند تا حرکات آلت مرد برای زن بدون درد باشد.

از این ژل در معاینات دکترهای زنان نیز بهره گرفته می شود.

راهکار اشتباه

برخی از آقایان برای رفع این مشکل از آب دهان خود استفاده می کنند که این کار علاوه بر ایجاد صحنه ای منفی در ذهن خانم ها، باعث انتقال سریع انواع ویروس ها و میکروب ها به داخل رحم زن می شود.

نکته مهم

خوب است اشاره کنیم که استفاده از ژل لوبریکانت دال بر ایراد طرفین یک رابطه نیست. در صورتی که خانم به خوبی هم تحریک شده باشد، اما به هزاران دلیل از جمله استرس و سطح هورمون ها، ممکن است واژن زود خشک شود و یا در حین مقاربت، اصطکاک افزایش یابد.

استفاده از این محصول یک امر کاملا طبیعی در حین رابطه جنسی است که بسیاری از متاهلین روزانه از آن بهره می برند. همه زوجین باید در اتاق خوابشان یک ژل روان کننده داشته باشند تا در مواقعی که نیاز دارند بتوانند به کمک آن، راحتی و آسایش را به روابط خود بازگردانند.

 

انواع این محصول

ژل های لوبریکانت در دو نوع سر کننده و معمولی در بازار موجود می باشند. همچنین در دسته بندی دیگر این محصول با pH خنثی و دارایpH در دسترس است. ژل های لوبریکانت در مارک های گوناگون با رایحه و خواص مختلف در اکثر داروخانه ها بوده تا شما نسبت به خواسته خود و شریک جنسی تان بهترین آن ها را برگزینید.

ذکر چند نکته درباره ژل لوبریکانت

  • این محصول تاثیری بر میل جنسی نخواهد گذاشت.
  • ژل روان کننده هیچ گونه آسیبی به کاندوم نخواهد زد.
  • ژل لوبریکانت پس از رابطه جنسی کاملا شسته می شود.
  • این محصول ارزان را می توانید از تمامی داروخانه ها تهیه نمایید.
  • در صورت اقدام برای بارداری باید از ژل های با pH خنثی استفاده نمود.
  • از این گونه ژل ها همراه با هر روش جلوگیری از جمله کاندوم می توان بهره برد.
  • استفاده از ژل های لوبریکانت برای تمام زوجین بخصوص زوجین جوانی که اولین تجربه های جنسی را تجربه می کنند، بسیار توصیه می شود.