رابطه جنسی فراتر از یک مقاربت و لحظه انزال و یا تخلیه است، برای رسیدن به این مرحله شما یه دوره قبل رو طی می کنین که در اصلاح بهش می گیم عشق بازی که مهمه از  این مرحله یه تجربه خوب بسازیم، چرا که زمینه ساز روابط موفق تر بعدی می شه. در این بین ماساژ جنسی یکی از مواردی است که به هیجان انگیزتر شدن این رابطه کمک می کنه. با این مطلب از مجله داروخانه اینترنتی داروباکس  همراه باشید.

اهمیت ماساژ

گاهی اوقات رابطه جنسی برای یک زن بعنوان یک رقص زیبا و خوشایند است و گاهی اوقات هم بسیار سخت و طاقت فرسا است. در این میون زمانیکه پای احساس و لمس کردن به وسط می یاد، طب فشاری یک گزینه بسیار کمک کننده است.

در ادامه تکنیک ها و نکاتی وجود داره که می  تواند به حداکثر شدن میزان لذت جنسی کمک کنه.

بیشتر از اونچه که فکر کنید لمس کردن تاثیرگذاره! خصوصا لمس برخی از نقاط خاص بدن. تحقیقات به طور مشخص نشون داده ماساژ جنسی در ایجاد یک رابطه صمیمی و کاهش استرس بسیار تاثیرگذاره.

به این معنی که در بسیاری از اختلالات جنسی لمس کردن می تونه راه حلی برای حل اونها باشه. خصوصا برای خانم های بسیار حساس. اما در نهایت، استرس بر روی هر دو جنس تاثیر می گذاره و از میزان لذت شما در اتاق خواب می کاهد.

شکستن موانع روانشناختی ناشی از رابطه جنسی

برای ایجاد کردن یک فضای صلح آمیز قبل از رابطه جنسی، دانشمندان اعتقاد بر ماساژ جمجه دارن، یعنی با نوک انگشتان فشار دایره ای شکلی را بر روی پوست سر ایجاد کنین و پس از اون به سمت گردن حرکت کنین. متخصصین طب گیاهی، طب چینی و طب سوزنی معتقدند این روش برای زوج هایی که در روابط جنسی خود مشکل دارند، بسیار کارآمد است.

ماساژ نقاطی از بدن به منظور افزایش آرامش  و لذت جنسی

ماساژ جنسی سر و تمرکز بر DU20

محل مورد نظر: بالای سر و گوش ها

اگر چه این نقطه از بدن بعنوان فعال ترین نقطه در نظر گرفته می شه؛ اما ماساژ این مناطق عملا باعث کاهش فعالیت سر شده و بازگشت به هسته مرکزی بدن داره. در زندگی های آشفته، برای سودمند بودن بیشتر مجبور هستیم تا هر چه بیشتر از منابع مغزی بدنمون استفاده کنیم. در این بین ماساژ DU20 سر در حالت کلی موجب آرامش ذهن می شه و اجازه می ده تا جریان خون  به صورت متوازن در تمام بدن حرکت داشته باشه.

ماساژ پا با استفاده از KI1, SP4, and LR3

محل مورد نظر: کف پا؛ یک سوم کف پا  K11؛ قسمت داخلی کف پا و قسمت پایینی انگشتان پا از داخل SP4

حتما می دونید که برخی از نقاط بدن با بعضی از اندام ها در ارتباط هستن، بعنوان مثال دو نقطه KI1 و SP4 در کف پا به طور مستقیم با عضو طحال و کلیه در ارتباط هستن، می دونیم که این اندام ها وظیفه تصفیه خون و خروج سموم از بدن را بر عهده دارند، بنابراین ماساژ این نقاط از کف پا کمک به افزایَش جریان خون به هسته مرکزی بدن می کنه، که این خود موجب توازن انرژی در بدن می شه. هر دوی این نقاط در ارتباط مستقیم با اندام های تولید مثل زنان و مردان هستن. یعنی با ماساژ پا یک حس جنسی بالایی برانگیخته خواهد شد!

ماساژ ماهیچه ساق پا با استفاده از KI7 و SP6

محل مورد نظر: ساق پا دقیقا دو انگشت بالاتر از قوزک و یا مچ پا

کلیه KI7 از سمت راست به گرم شدن انرژی کمک می کنه و طحال از سمت راست انرژی آرام را در بدن ترویج می دهد.

بر اساس طب چینی این نکات، بازنمایی کامل انرژی KI7 در مردان و انرژی SP6 در زنان است. پس با این ماساژ شما موفق به ایجاد یک جریان خون سالم در بدن می شید، جریان خون سالم با تحریک پذیری جنسی به شدت با یکدیگر در ارتباط نزدیک هستن.

بر اساس طب چینی این نکات، بازنمایی کامل انرژی KI7 در مردان و انرژی SP6 در زنان است. پس با این ماساژ شما موفق به ایجاد یک جریان خون سالم در بدن می شید، جریان خون سالم با تحریک پذیری جنسی به شدت با یکدیگر در ارتباط نزدیک هستن.

ماساژ شکم، تمرکز بر Ren6

محل مورد نظر: دو انگشت پایین تر از ناف

شکم یکی از نزدیک ترین نقاط به اندام جنسی است و یکی از بخش هایی در رابطه جنسی ازش استفاده هم می شه. ماساژ این نقطه یا شکم باید با احتیاط و توجه بیشتری همراه باشه. ماساژ این نقطه از بدن موجب افزایش صمیمیت بیشتر و در نتجیه تحریک بیشتر در طرفین می شه.

محل مورد نظر: یک نقطه کوچک بالاتر از جایی که لگن قرار داره

ماساژ این نقطه از بدن درست در نزدیکی یک شریان اصلی است که مجددا به افزایش جریان خون بدن کمک می کنه. به آرامی بر روی این نقطه فشار وارد کنید و پس از چند ثانیه مکث مجدد دست خود را بردارید؛ نکته: برای دریافت نتیجه بهتر در حین انجام این ماساژ بهتر است تا چشم در چشم همسرتون باشید، این کار کمک به افزایش صمیمیت می کنه.

تمام این نکات در واقع کمک بزرگی به ایجاد یک رابطه با هیجان تر و صمیم تر هستن که می تونه همخوابی گرمتری رو رقم بزنه. این مهمه که ماساژها کاملا به آرومی و با نوازش انجام بشه.

مطلب پایانی از ماساژ جنسی

محقیقن توصیه می کنن برای خود و همسرتون یک فضای آرام ایجاد کنین. تقریبا تمام مسائل مربوط به تحریک و برانگیختگی ریشه روانی دارند تا فیزیکی! از اونجاییکه جامعه امروز ما بیشتر در یک فضای مملو از استرس دست و پا می زنه، در نتیجه ذهن و بدن ما تمایل بیشتری به خسته شدن داره.

در نتیجه پیروی از این مدل ماساژ جنسی برای افزایش آرامش و کاهش استرس بسیار اثرگذار است و منجر به لذت بخشی بیشتر  و ارتباط صمیمانه تری در طول رابطه جنسی می شود. البته فراموش نکنین ماساژ فقط برای لذت بخشی از رابطه جنسی توصیه نمی شه و شما می تونید برای دریافت آرامش این مدل تمرینات را بیشتر انجام بدید.